Zondag 8 januari was de nieuwjaarsreceptie van ons koor in Mea Vota. Onze voorzitter Martin Burghout blikte terug op het afgelopen jaar, waarin wij afscheid namen van dirigent Arno Vree en na de vakantie kennis hebben gemaakt met zijn opvolger Maarten Jan Dongelmans. Het kerstaconcert op 17 december 2022 was zodanig van opzet dat ook zangers die geen lid zijn van ons koor konden deelnemen (het projectkoor). Deze opzet was erg

succesvol en leverde uiteindelijk maar liefst zes nieuwe leden op. Enkele oud-leden zijn opnieuw aktief gaan zingen. Maar daarnaast hebben zich ook enkele nieuwelingen aangemeld. Welkom!.

Er waren huldigingen van drie jubilarissen, die dit jaar 12,5 of 25 jaar lid van ons koor zijn. Theo Vermaas mocht een 12,5 jaar speldje en een oorkonde in ontvangst nemen. Het speldje van de KNZV voor het 25 jarig lidmaatschap ging naar beide jubilarissen Wim Knuiman en Frans Schut. Mannen, gefeliciteerd.