Ondersteun onze activiteiten met een eenmalige bijdrage

Wat fijn dat u op deze pagina bent beland en overweegt ons met een eenmalige bijdrage te ondersteunen.

Voor onze activiteiten zijn wij afhankelijk van de contributie van de leden, bijdragen van fondsen en de kaartverkoop bij concerten. Ook proberen wij met andere activiteiten extra geld binnen te krijgen. Zo kunnen we aanvullende activiteiten financieren als extra repetities, lessen en bijzondere voorstellingen. Met uw bijdrage draagt u bij aan het muziekklimaat in de gemeente Lingewaard en het voortbestaan van de mannenzang.

Met het bevestigen van het formulier stemt u er mee in dat het verschuldigde bedrag eenmalig door middel van automatische incasso van uw rekening wordt geïnd. U kunt zelf aangeven voor welk bedrag u ons eenmalig wilt steunen.

Wij danken u hartelijk voor uw ondersteuning!